Joan Noguera i Ramon (Igualada, 1946) és graduat en Administració d’Empreses i Marketing. Durant els seus 50 anys de vida professional ha estat responsable dels departaments comercials, de publicitat i de marketing d’algunes de les companyies tèxtils més importants del món.
Noguera ha compaginat la seva carrera professional amb la docència com a professor d’alta Direcció a EADA, ICADE i U.B. en diferents etapes. Al llarg de 23 anys a estat, igualment professor del Màster de Direcció i Organització d’Empreses de la U.P.C.
Gran coneixedor i amant del seu àmbit professional, Noguera és el creador d’un concepte nou i reexit: el Marc-Que-Tinc, una forma de fer i actuar intrínseca a la cultura catalana que omple de valor i de sentit la relació empresa-consumidor. Ara per primer cop es presenta en aquet llibre a fi i efecte què els professionals del sector puguin introduir-lo a les seves empreses.
La innovació del concepte i, a més la seva racionalitat i proximitat no deixarà a ningú indiferent.
Aquest és un llibre què podrà ser criticat pels grans noms del Marketing, que serà peró, útil per als joves, per als universitaris, per a les noves generacions i per als que superen els 60 i fa més temps que són joves.